1. Discover Toyota
  2. Toyota Global Vision
ШВИДКІ ДІЇ

ГЛОБАЛЬНЕ БАЧЕННЯ TOYOTA

Бачення бізнесу та керівні принципи, які нас визначають
Toyota прокладає шлях у майбутнє мобільності, збагачуючи життя у всьому світі найбезпечнішими та найнадійнішими засобами пересування. Завдяки дотриманню високих стандартів якості, постійним інноваціям і повазі до планети ми прагнемо перевершити очікування та готові прийняти у винагороду вдячну усмішку.
  • КОНЦЕПТ ДЕРЕВА

    Дерева міцні від природи – вони приносять користь планеті та ростуть протягом сотень років. Наші принципи схожі на коріння дерев, тому що все, що ми робимо, коріниться у наших переконаннях. Розлогі та надійні корені підтримують міцний стовбур – силу та стабільність Toyota. На гілках ростуть 12 плодів нашого бачення. Таким чином, дерево слугує опорою для всього – втілення метафори того, як ми об’єднуємо зусилля для досягнення успіху. І це дерево процвітає у своєму середовищі; у місці, повному людей – клієнтів Toyota по всьому світу.

МЕТАФОРА ДЕРЕВА 

  • Повага до планети

    Ми будемо виявляти повагу до планети у всьому, що робимо. Ми досліджуємо та просуваємо системи та рішення, які є екологічно чистими.

  • Дотримання стандартів якості

    Ми постійно підвищуємо стандарти надійності, безпеки та якості обслуговування клієнтів.

  • Непрості завдання

    Ми ставимо високі цілі та працюємо разом… це те, хто ми є.

  • Завжди є кращий шлях

    Дух Кайдзен… досягаючи нових висот та кидаючи собі виклик у пошуках кращого шляху… щодня.

  • Перевершувати очікування

    Наш підхід – передбачати та задовольняти потреби тих, кому ми служимо.

  • Усмішка у винагороду

    Усмішка – це найкращий показник задоволеності нашими послугами. Завдяки усмішці клієнт виражає вдячність за все, що ми робимо.

  • Залучення таланту і захоплення людей

    Сила нашої організації полягає у майстерності та різноманітті членів нашої команди та бізнес-партнерів… при розв'язанні проблем та створенні нових ідей.

  • Вести за собою

    Toyota стане лідером. Ми будемо користуватися можливостями та інвестувати у майбутнє.

  • Майбутнє мобільності

    Ми будемо розробляти нові види транспорту та шукати нові способи забезпечувати зв’язок між технологіями та людьми.

  • Найбезпечніші та найнадійніші засоби пересування

    Наш пріоритет – безпека, як співробітників, так і клієнтів. Немає нічого важливішого.

  • Постійні інновації

    Наша мета: «Завжди створювати кращі автомобілі». Ми постійно переосмислюємо себе, впроваджуємо нові технології та випереджаємо наших конкурентів.

  • Збагачуючи життя по всьому світу

    Завдяки концепції монодзукурі (monozukuri) ми будемо створювати нові робочі місця, допомагати розвиватися людям та робити внесок у життя суспільства.

КЕРІВНІ ПРИНЦИПИ

Наші керівні принципи вже давно слугують основою філософії управління бізнесом. Уперше вони були розроблені у 1937 році, у момент заснування компанії, та оновлені у 1997 році. Ці принципи дозволяють нам сприяти сталому розвитку через повагу, довіру та відповідальність у наших стосунках із людьми, культурами, націями і навколишнім середовищем.

  1. Поважати мову і закон кожної нації та вести відкриту і чесну діяльність як соціально відповідальна компанія.
  2. Поважати культуру і звичаї кожної нації та сприяти економічно-соціальному розвитку завдяки діяльності компанії у відповідних спільнотах.
  3. Надавати чисті та безпечні продукти та поліпшувати якість життя скрізь, де ведемо свою діяльність.
  4. Розробляти передові технології та створювати інноваційні продукти і послуги, що задовольняють потреби клієнтів у всьому світі.
  5. Сприяти розвитку корпоративної культури, де цінуються як індивідуальний творчий потенціал, так і командна робота. Створювати взаємну повагу та довіру між працівниками та керівництвом.
  6. Співпрацювати з партнерами в сфері досліджень і виробництва, щоб досягти довготривалого зростання та взаємної вигоди, залишаючись відкритими новим партнерським відносинам.

ПРИНЦИПИ TOYODA

  1. Бути завжди вірними своїм обов’язкам, сприяючи у такий спосіб загальному благополуччю компанії.
  2. Завжди залишатися креативними та відкритими до нових знань, випереджаючи час.
  3. Завжди створювати невимушену та доброзичливу атмосферу на роботі.
  4. Приділяти увагу питанням духовності та завжди бути вдячними.