1. Discover Toyota
  2. Gazoo racing
  3. World Endurance Championship
ШВИДКІ ДІЇ

Перемога — це тільки початок перегонів

У 2022 році TOYOTA GAZOO Racing здобула історичну п'яту поспіль перемогу в «24 годинах Ле-Мана», четверту поспіль перемогу в чемпіонаті пілотів і в чемпіонаті виробників. У 2023-му, в той час як «24 години Ле-Мана» святкуватиме свій сторічний ювілей, команда повернеться до чемпіонату світу з перегонів на витривалість. Цьогоріч з'являться нові суперники, які піднімуть гостроту конкуренції у категорії гіперкарів до небувалих раніше висот. TOYOTA GAZOO Racing  приймає цей виклик і зробить усе, аби знову зібрати ті самі титули.

Стежте за останніми новинами, відеоконтентом і подіями

Епоха ГІБРИДНИХ гіперкарів

Відзначена нагородами команда TGR на чолі з її лідером Камуї Кобаясі вступає у свій 11-й сезон у чемпіонаті світу з перегонів на витривалість, продовжуючи розширювати можливості електрогібридних технологій із Toyota GR010 HYBRID модифікації 2023 року.

ГІБРІД GR010

Удосконалений GR010 HYBRID, який виграв 10 з 12 перегонів з часу свого дебюту в 2021 році, повертається, аби змагатися у вищому класі (LMH) чемпіонату світу з перегонів на витривалість, маючи у своєму арсеналі ще більш просунуту технологію RACING HYBRID. Легші за вагою й оптимізовані для забезпечення надійності та керованості, наші два автомобілі братимуть участь у перегонах, аби захистити титул команди номер один, розширюючи межі можливого задля створення досконаліших та екологічніших дорожніх автомобілів.


  • Двигун:

    3,5-літровий турбодвигун V6, що працює на 100% відновлюваному біопаливі

  • Гібридна система:

    Гоночний гібридний силовий агрегат потужністю 520 кВт (707 к.с.)

  • Батарея:

    Потужний літій-іонний акумулятор TOYOTA

  • Диски та шини:

    Передні: 12,5 x 18” із магнієвого сплаву, шини 29/71-18

    Задні: 14 x 18” із магнієвого сплаву, шини 34/71-18

Чому Ле-Ман?

«Я маю твердий намір зробити так, аби автомобілі приносили задоволення протягом наступних 100 років»

АКІО ТОЙОДА, 2018 рік

ЗНАЙОМТЕСЯ З КОМАНДОЮ

Наша багатонаціональна команда поєднує багатий досвід автоспортсменів з усього світу.

  • Акіо Тойода

    Засновник команди/президент Toyota Motor Corporation

  • Кадзукі Накадзіма

    Заступник голови TOYOTA GAZOO Racing Europe

  • Камуї Кобаясі 

    Лідер команди і пілот

Автомобіль №7

  • Водій: Майк Конвей

    Країна: Велика Британія

    Ключові моменти: перемога на трасах у Монако, Макао та Лонг-Біч. Чемпіон світу з перегонів на витривалість (2019-2020 і 2021 роки). Переможець перегонів «24 години Ле-Мана» (2021 р.).

  • Водій: Камуї Кобаясі

    Країна: Японія

    Ключові моменти: фінішував на подіумі Формули-1, найшвидше коло в історії перегонів «Ле-Ман» з поул-позицією в 2017 році. Чемпіон світу з перегонів на витривалість (2019-2020 і 2021 роки). Переможець перегонів «24 години Ле-Мана» (2021 р.).

  • Водій: Хосе Марія Лопес

    Країна: Аргентина 

    Ключові моменти: чемпіон світу з перегонів турингових автомобілів (2014, 2015, 2016 роки). Чемпіон світу з перегонів на витривалість (2019-2020 і 2021 роки). Переможець перегонів «24 години Ле-Мана» (2021 р.).

Автомобіль № 8

  • Водій: Себастьєн Буемі

    Країна: Швейцарія

    Ключові моменти: чемпіон світу з перегонів на витривалість (2014, 2018-19 і 2022 роки). Переможець перегонів «24 години Ле-Мана» (2018, 2019, 2020 і 2022 роки).

  • Водій: Брендон Хартлі

    Країна: Нова Зеландія

    Ключові моменти: чемпіон світу з перегонів на витривалість (2017, 2019-2020 і 2022 роки). Переможець перегонів «24 години Ле-Мана» (2017, 2020 і 2022 роки).

  • Водій: Рьо Хіракава

    Країна: Японія

    Ключові моменти: чемпіон Super GT (2017 р.) і Всеяпонського чемпіонату Формула-3 (2012 р.). Чемпіон світу з перегонів на витривалість (2022 р.). Переможець перегонів «24 години Ле-Мана» 2022 року.

Водій TOYOTA GAZOO Racing Майк Конвей ділиться історією пожертв і невдач, а також розповідає про пристрасть до перегонів, що рухала ним від самого початку.
  • Обмеження і навчання

    Ми багато чому навчаємося, працюючи на межі. Від рекуперації енергії до охолодження батареї і зменшення габаритів, WEC допомагає нам значно просунутися у галузі розробок наших гібридних автомобілів.

  • Лінійка GR Sport

    Створена внаслідок натхнення від TOYOTA GAZOO Racing, ця елегантна лінійка додає динамічності до повсякденного життя. Кожна модель розроблена з особливою ретельністю, поєднуючи унікальний атлетичний зовнішній вигляд і спортивний інтер’єр із преміальними функціями.

Основні моменти сезону

Останні новини про перегони TOYOTA GAZOO з кожного етапу Чемпіонату світу з перегонів на витривалість.

Календар сезону 2023